أشهد ان لا أله الا الله واشهد ان محمد رسول الله, اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احيني ما علمت الحياة خيرا لي وتوفني ما علمت الوفاة خيرا لي اللهم اني اسالك خشيتك في الغيب والشهادة واسالك كلمة الحق في الرضا والغضب واسالك القصد في الغنى والفقر اللهم اسالك نعيما لا ينفذ واسالك قرة عين لا تنقطع واسالك الرضى بعد القضاء واسالك برد العيش بعد الموت اللهم اسالك لذة النظر الى وجهك الكريم والشوق الى لقائك في ضراء مضرة ولا فتنة مضلة اللهم زينا بزينة الايمان واجعلنا هداة مهتدين اللهم اني اسالك بأن لك الحمد لا الة الا انت المنان بديع السموات والارض يا ذا الجلال والاكرام يا حي يا قيوم اللهم البسني العافيه حتي تهنيني بالمعيشه واختم لي بالمغفره حتي لا تضرني الذنوب واكفني كل هول دون الجنه حتي تبلغنيها برحمتك يا ارحم الراحمي

2008-10-11

شيخ الازهر كافر=حرية صحافه

دي لا صحافه ولا دي حريه
صورة مواطن مصري اسمه محمد الطنطاوي
ومركبين عليه ما يرتديه القس
فين بقي الاحترام

ودي كمان لا صحافه ولا دي حريه
كل الكلام في المجله دي كذب في كذب


4 comments:

mahasen saber said...

الله ينور عليك صدقت يا احمد دى اسمها قلة احترام للغير حتى ولو مش عتاجبنا فكر وتصرفات الشخص ده...
انا بحييك على رايك ده ..وانا باايده مش عشان جنون الفرقعه والتوزيع يعملوا اى حاجه ويستهزئوا بصورة شخص بيعتبر منصبه رمز دينى بالنسبه لينا
....ملاحظتك قويه وموضوعيه الله ينور عليك..
وتعالالى بقه انتا فين .. اكيد زعلان منى انا اسفه اتلبخت واتزحمت وانشغلت بس انتا والله علطول على بالى بس عارف انا نسيت انك شغلت المدونه وفتحتها كنت فاكراها لسه مغلقه ..مخىبقه...
طمنى علك وبتمنالك من كل قلبى كل خير يا غالى لانك فعلا غالى عليا جدا جدا
وبحس انك بمثابة اخويا الصغير...
خلى بالك من نفسك وركز فى دراستك ومتزعلش منى ولو زعلان يا ريت تقولى
عشان اعتذر تانى...ومليون كمان..

حـــلـــم كـــان said...

انا طبعآ لو شفت حاجه ذى دى على جريده مش هشترها بعدها خالص لان ده حتى مش بيكفر واحد ده اكنه بيكفر مصر كلها

Ahmed Mohamed said...

mahasen saber

اصلهم يا أختي زعلانين من عقوبة الحبس في قضايا النشر
طب الي بيعمل كده مش يستاهل السجن والاشغال الشاقه كمان
ومش شرط تكون لشيخ ازهر ممكن الحكايه دي تحصل لاي فرد في المجتمج
فعلااااااا قلة احترام


طبعا مش هقولك نورتي عشان حضرتك منوره الدنيا كلها
واكييد مفيش زعل هوه في حد يزعل من اخته

نورتي المدونه للمره المليون

Ahmed Mohamed said...

طالبه مقهوره

الصحف الي من النوع ده بيعتمد علي الصور عشان يبيعو اكتر
حتي لو كان المقال غير الصوره ومفهوش تكفير زي ما قال عادل حموده
بس مينفعش نعمل كده خاااالص

نورتيني طبعا