أشهد ان لا أله الا الله واشهد ان محمد رسول الله, اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احيني ما علمت الحياة خيرا لي وتوفني ما علمت الوفاة خيرا لي اللهم اني اسالك خشيتك في الغيب والشهادة واسالك كلمة الحق في الرضا والغضب واسالك القصد في الغنى والفقر اللهم اسالك نعيما لا ينفذ واسالك قرة عين لا تنقطع واسالك الرضى بعد القضاء واسالك برد العيش بعد الموت اللهم اسالك لذة النظر الى وجهك الكريم والشوق الى لقائك في ضراء مضرة ولا فتنة مضلة اللهم زينا بزينة الايمان واجعلنا هداة مهتدين اللهم اني اسالك بأن لك الحمد لا الة الا انت المنان بديع السموات والارض يا ذا الجلال والاكرام يا حي يا قيوم اللهم البسني العافيه حتي تهنيني بالمعيشه واختم لي بالمغفره حتي لا تضرني الذنوب واكفني كل هول دون الجنه حتي تبلغنيها برحمتك يا ارحم الراحمي

2008-10-31

جوايا حاجه بتمنعك

جوايا حاجه بتمنعك
منعاني حتي اسمعك
حبيتي فيه الدموع
ورضيتي ليه الخضوع
تشوفيه عليه وانا بقولك بعشـقـك
نفس الكلام هتقوليه
واجهي مصيرك روحي ليه
انتي الي اخترتي الوداع
من كل قلبي بودعك
جوايا حاجه بتمنعك
منعاني حتي اسمعك

17 comments:

كـــيــــــــارا said...

اخترتي الوداع

ياه يااحمد

كلمه بتقتل مش بتقتل اللي اختار الوداع اد مابتقتل الطرف التاني

بكل سهوله بيتنسي هو عمل ايه وايه وايه

تحياتي

Desert cat said...

اليست من كانت جواك هى انا
اليست من كانت تملك حتى انفاسك ايضا انا
كيف تسمح للظنون ان تفرقنا وللأوهام ان تقتل حلمنا
افيق انا لم اخونك ولن اخون
فلتقتل بداخلك كل الظنون

blue-wave said...

الله الله الله عليك يابو علام
بجد عجبتنى

mohamed ghalia said...

الله عليك وعلى كلامك الرائع
بس بس ليه الوداع
وهتودع كده على طول
تحياتى
دمت بود
أخى العزيز

__—¤¤AhMeD.3LaM¤¤—__ said...

كـــيــــــــارا

بس ممكن نقول عليها حالة قوة
ومدام انتي عايزه كده مع السلامه
ولو نسيتي انا هنسي
وكده يعني

نورتيني كيارا
دمتي بود

__—¤¤AhMeD.3LaM¤¤—__ said...

Desert cat

الي جوايا مش ظنون
انا حبي ليكي كان جنون
الي جوايا حيره خلتني اخاف علي نفسي منك
أخاف احبك واصحي في يوم علي جرح منك
ايوه كنتي وكنتي
وكل ده هيفيد بأيه لما خنتي
بعتي قلبي الي اشتراكي
ضيعتي بأيدك هواكي
دلوقتي بس افتكرتي
اد ايه كنت بحبك
لاء
انا مش بحبك
...........
بس عشان انا هاخد الموضوع جد وبتفتح معايا علي فكره
هههه

نورتيني ودمتي بود

__—¤¤AhMeD.3LaM¤¤—__ said...

blue-wave

دكتور عمرو
مبسوط جدا
ان الكلمات عجبتك
نورتني ودمت بود

__—¤¤AhMeD.3LaM¤¤—__ said...

mohamed ghalia

أستاذ محمد نورتني جدا
مش انا الي اخترت الوداع
بس علي رأي المثل
من حبنا حبناه وصار متعنا متاعه
ومن كرهنا كرهناه يحرم علينا اجتماعه
هههه

نورتني
دمت بسعاده

طالبه مقهوره said...

يااحمد ياجااااااااااامد

ايه الكلام ده

mohamed ghalia said...

حبيب قلبى
بعتلك تاج هدية تتنفس فيه برحتك وتبدع فيه
هستنى إجاباتك الرائعة
تحياتى
رجاء لازم تحله
وتمرره لأصدقائك

__—¤¤AhMeD.3LaM¤¤—__ said...

طالبه مقهوره

ايه يابنتي انتي فين
ايه الغيبه دي كلها
عموما اسعدني عودتك
وربنا يرحمك من الثانويه العاميه

mahasen saber said...

قريت بوستاتك كلها من يوم ما غيبة انا عن النت وعجبنى قوى البوست اليى عن سمعة مصر والاكتر اختيارك للصوره معبره طبعا قوى
...........
انما الاغنيه دى تحفه تحفه يا علام
شئ جميل واكتر شئ عجبنى جوايه حاجه بتمنعك
.....
يا فنان

__—¤¤AhMeD.3LaM¤¤—__ said...

mohamed ghalia

اخي الغالي استاذ محمد
اكيد ان شاء الله
وهيكون احسن تاج عشان من حضرتك
انا بشكرك جدا

__—¤¤AhMeD.3LaM¤¤—__ said...

mahasen saber

ست الكل محاسن
الاول حمدلله ع السلامه
ويارب تكوني بخير
وانا مبسوط جدا ان الكلمات او الموضوع عجبك ودي حاجه تهمني انها تشوفيها وتعجبك

دمتي بود وسعاده يا ست الكل

مصطفي ريان said...

حلوة الأغنية
تحياتي لك يا اخي

__—¤¤AhMeD.3LaM¤¤—__ said...

مصطفي ريان
شكرا لحضرتك

Anonymous said...

福~
「朵
語‧,最一件事,就。好,你西...............................................................................................................................-...相互
來到你身邊,以你曾經希望的方式回應你,許下,只是讓它發生,放下,才是讓它實現,你的心願使你懂得不能執著的奧秘